tiistai 24. heinäkuuta 2012

Uutta haastetta peliin




Sain jälleen uuden haasteen Kotokolta! Ilmeisesti tämä kuva haasteineen on kiertänyt jo aikamoisen ringin. Jännittävää.

 1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogeissaan.
3. Kerro 7 faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut.
5. Lisää the Verastile Blogger Award -kuva postaukseesi.


1. Apua, En koskaan tiedä ketään nimeltä. No Lady Nancy, Jessyka ja Ameebaporo joutuvat vastaanottamaan haasteen nyt ainakin.


3.
Minulla on 6 koiraa ja olen kasvattanut 3 pentuetta kettuterriereitä.
Minulla on noin 8 hevosta ja olen kasvattanut 8 varsaa kolmesta eri rodusta.
Sain ensimmäisen My Little Ponyni jouluna 1983. Italo-Minty joka minulla on yhä.
Minulla on kesyhiiruros nimeltä Tel-Aviv.
Kynteni ovat niin vahingoittuneet etteivät pysy kasassa ilman lakkaa.
En ikinä liiku ulkosalla ilman päähinettä ja useimmiten minulla on myös hansikkaat.
Kuuntelen niin vähän musiikkia enkä juurikaan katso telkkaria että olen yleensä ihan pihalla kaikesta populaarikulttuuriin liittyvästä.

4. Kotokolle lämmin kiitos haasteesta.

5. Tehty!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti