keskiviikko 17. elokuuta 2016

Viime viikon kuvat

Nukkemiitin tieltä jääneet viime viikon kuvahaasteen kuvat, olkaa hyvä.

Bean kanssa yritimme vielä väkisin jatkaa lämpimiä päiviä. Turhaan.

Ei tästä tule mitään. Mennään pukemaan villapaita päälle.

Sitten alkoi sataa. Eikä se sittemmin ole juuri loppunutkaan.

Dede on herännyt kun kesä näyttää menneen mailleen. Jostakin syystä siitä tulee otettua aina syksyisiä tai sateisia kuvia. Johtuu varmaan väreistä?

Yutan kanssa mustikkametsällä. Ei ollut hääppöinen saalis.

Minun piti viime viikolla kuvata Maddieta Instagramin EAH-haasteeseen, mutta niin vain jäi tekemättä. Kaikki unohtuu mitä ei kirjoita ylös :(

Ohikulkumatkalla Kärkkäiseltä löytyi huokea Make to Move-Barbie. Olen etsiskellyt tuota nukkea vaihtokehoksi Ever After High-nukeille ja nyt tuli kohdalle sopivan huokea yksilö.
Olen kyllä hiukan pettynyt. Ei tuo mikään liikerataihme ole ja kaipaan eteenkin kääntyvää vyötäröä joka tältä puuttuu. Lisäksi tajusin vasta kotona että tältä edullisimmalta versiolta puuttuvat kengätkin.

Riimi ratsailla. Pesua odottava Stylishponi on salamakuvassa todella pesua kaipaavan näköinen!

Mikäili olen oikeassa olisi nyt kiritty kasaan kuvahaaste tähän viikkoon asti. Olisipa mukavaa päästä taas aikatauluun kiinni.

3 kommenttia:

  1. Söpö totoro paita! Mulla on menossa totorokausi<3

    VastaaPoista
  2. Bea-kuvat ovat ihania! <3 Bealla on aina sydämessäni erityinen sija nukkiesi joukossa.

    Haluaisin kanssa tuollaisen Made to Move-Barbien, mutta täälläpäin en ole nähnyt niitä missään tarjouksella. Onko näistä muuten joku "pro-versio" olemassa, joilla on kengät? Olen nähnyt vain näitä paljasjalkaisia sekä sellaisia joilla on asusetti, mutta niillä ei taida olla nilkoissa niveliä?

    Riimin ratsastusretkestä voisi tehdä pidemmän kuvasarjan, jotenkin tosi ihana kuva/kuvaidea!

    VastaaPoista
  3. Bean pitäisi saada enemmän ruutuaikaa! Olen samaa mieltä.

    Minusta tuosta MtoM Barbiesta pitäisi olla joku lenkkariversiokin. Tajusin vasta oston jälkeen että pöööö, tällähän ei ole eds kenkiä jalassa.

    VastaaPoista