maanantai 4. heinäkuuta 2016

Azonerötvähdys

Nyt se on myönnettävä julkisesti: Azoneperheeni aikoo tuplata väkilukunsa. Tulossa on ei yhtä vaan kaksi uutta pientä tyttöä.

Yuta: Sehän on vain mahtavaa!

En periaatteessa tykkää ennakkotilata mitään firmalta joka on yhtä epäluotettava toimitusajoissaan kuin Azone on. Valitettavasti ennakkotilaus on usein ainoa tapa varmistaa, että saa juuri sitä mitä tahtookin. Läheskään kaikkia Azonen nukkeja ei riitä jälkimyyntiin ensinkään. Toistaiseksi olen tyytynyt tähän, mutta alkukesästä tarve saada pieni värillistukkainen nukke kasvoi kohtuuttomaksi.
Täpäräksi tämän kanssa meni, sain tilauspaikan toiseksi viimeisen! Ensimmäinen tilauspaikka oli jo loppuunmyyty. Neemojen kanssa jahkailu kostautuu helposti sillä että jää ilman ;)

Lil`Fairyjen kroppa ei ole ihan ongelmaton ja se on vähän jarruttanut ostohalujani, mutta näillä uusilla on uusittu keho. Nähtäväksi jää onko se paremmin koossa pysyvä?
Täytyy kyllä tunnustaa Lil`Fairy Riam Kibou No Hotori on niin söpö että olisin voinut ottaa sen vanhallakin kropalla. Tästä tulee myös ensimmäinen Azoneni jonka nimi muuttuu. Riam on liian vaikea minulle, joten tästä tulee Riimi.

Valitettavasti Azone tekee juuri sitä mitä inhoan, eli lykkii julkaisua kuukausi kerrallaan tuonnemmas. Tahdoin niin kovasti saada uuden pikkuisen vielä tälle kesälle kuvattavaksi että sorruin toistamiseen.

Otogi No Kuni-satusarjan Pieni Lintu Sininen-Tsukiha löytyi järkihinnalla ja salaa toivon sen ehtivän minulle vielä tällä viikolla niin, että saan sen mukaani viikonlopun Animeconiin.
Tämä on nukke joka minun piti tilata jo silloin julkaisun aikoihin, mutta ihastuin silloin siihen jalokivisarjan Mayaan ja kaikki muu unohtui sen tieltä. Se jäi sitten huomattuani miten häiritsevän paljon se muistutti Alisaa ja Riamin tilauksen tultua ajanohtaiseksi. Nyt kuitenkin Tsukiha sattui kohdalle juuri, kun olin äkeissäni Riamin julkaisun venymisestä.

Olen yhtä aikaa sekä innoissani että vähän nolo. Minun ei oikeastaan pitänyt ostaa kahta, mutta kun se kuitenkin tuli tehtyä niin olen tosi tyytyväinen. Nyt kun on päässyt pienten nukkejen mukanakuljettelun helppouden makuun, ei huvita roudailla isompia.

4 kommenttia:

  1. Söpöt tulokkaat! :D Onnea jo etukäteen. Ja Yutakin on selvästi mielissään kun saa kavereita taloon. Riimi on herttainen nimi, mutta onko Tsukiha kuitenkin alkuperäisen niminen?

    VastaaPoista
  2. Jei, onnittelut näistä kahdesta! Riimi on minustakin aivan ihana nimi!

    VastaaPoista
  3. Joo, Tsukiha on virallisestikin Tsukiha. Olen nyt mielessäni nimitellyt Riimiä Riamiksi, joten saa nähdä onnistuuko suunnittelemani nimenvaihdos? En käsitä miksi nykyään niin helposti noille jää firman antama nimi?

    VastaaPoista
  4. Ihanat uudet tulokkaat! :D Yutalla on sitten jännät paikat kun saa uusia kavereita. :) Riimi on hyvä nimi, kuten myös Riamkin joten kumpi vaan sopii tosi hyvin, tykkään! Onnea kummastakin.

    VastaaPoista