tiistai 10. helmikuuta 2015

Frozen

Tiedättekö mitä kaikkea ehtii tehdä, kun pitäisi etsiä ja tulostaa papereita veroilmoitusta varten? Esimerkiksi siivota kameran muistikorttia ja löytää sieltä kuvia menneeltä tammikuulta. Kun oli vielä oikeasti kylmää ja valkoista.
Mikufigu kävi kokeilemassa miltä palafiguurin käsittely -20 asteessa tuntuu?

Tuntuihan se. Yhtä aikaa hauskalta ja raivostuttavalta. Mutta figuureita on kiva vaihteeksi kuvata eikä yhtäkään irtoavaa osaa jäänyt kadoksiin.
Sormetkin palasivat tuntoon sitten aikanaan.

Olen ollut taas pitkästä aikaa oikea tapaturmamagneetti. Ensin sain hevosen naamaani niin, että tolkku katosi ja nenäni on ihan musta ja turvonnut. Sitten meni nilkka. Tyypillistä että kaikki sattuu oikein kiireiseen aikaan, joten kinkkaan ympäriinsä ruhjotun naamani kanssa kuin merirosvo.

Mutta onneksi tärväsin naamani vasta lauantaiaamuna. Perjantain luennolla olin vielä ihan siivon kansalaisen näköinen.
Lämmin kiitos vielä kerran kaikille kuuntelijoille ja erityisen lämmin kiitos kaikille kuviaan lainanneille. Olette ihania!
Luento itsessään sujui kaiketi ihan hyvin. Pientä terävyyttä aiheeseen tarvitaan jos tuota jatkossa jossakin käytetään, sillä aika uhkasi loppua kesken ja lopun nukkejen ja eteenkin figuurien hankkimista koskeva osio jouduttiin tempaisemaan pariin hassuun lauseeseen typistettynä. Se jäi minua harmittamaan. Olisin halunnut vielä enemmän alleviivata tiedon etsimisen tarvetta ennen syöksymistä ostoksille.
Auditoriossa oli koneellinen ilmanvaihto joka sai minut aivastelemaan koko luennon ajan. Toivon ettei se häirinnyt yleisöä yhtä paljon kuin häiritsi minua.

Mutta kaiken kaikkiaan kaikki sujui. Nyt projekti on lopuillaan ja nuket palaavat kotiin jo ensi viikolla. Sitten päästään palaamaan arkeen.

2 kommenttia:

  1. -20 astetta ja kävit kuvailemassa!? Hrr, nostan hattua kyllä sinulle :D Ite olen kerran käynyt ulkona kuvaamassa nukkeani kun asteita oli -10 ja sekin oli ihan liikaa!

    Voi ei, kurja kuulla, että sulle on käynyt noin :o Mutta tosiaan onni onnettomuudessa, että sait pidettyä luentosi alta pois ennen noita sattumuksia ^^;

    VastaaPoista
  2. Pakkasessa saa kauniita kuvia. Olen laiska kuvaamaan jollei olosuhteissa ole jotakin kiinnostavaa.Ja olen pitkään haikaillut kuvaavani lumi-Mikua lumikiteiden seassa.

    Minä olen tosi lahjakas satuttamaan itseäni,mutta harvoin nyt näin hyvin sattuu julkisivuun tällit. Huomenna olisi työpäivä ja pitäisi miettiä, yritänkö pakkeloida nenän piiloon vai menenkö reilusti naama mustana?

    VastaaPoista