keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Lady Nancyn kysymyshaaste

Sain jälleen haasteen vastailla kysymyksiin. Tällä kertaa haastajana oli Lady Nancy blogista Yliluonnollista ja pikkasen normaaliakin. Alkuperäiset kysymykset on tainnut laatia Keksinmurunen.
 
 
1. Mikä on inhokkiasiasi nukkeharrastuksessa?
Hartsinukkejen ripsien kiinnittäminen. Voi hyvä tavaton se osaa olla joka kerran yhtä ärsyttävää puuhaa.

2. Uskotko että 80 vuoden päästä sinulla on edelleen Pullipeja?
Jos olen elossa vielä 80 vuoden kuluttua, olen yksi maailman pisimpään elänyt ihminen. Mutta en usko että luopuisin nukeistani kovin kevein perustein. Ehkä minulla on jo siinä iässä niin mahtava kokoelma että se halutaan Suomen Käsityön Museoon?
3. Korvaläpät vai tupsupipo?
pipo minulle. Läpät eivät riitä mihinkään. Koko pää pitää olla lämpimässä.

4. Pidätkö lumesta?
Kohtuullisissa mitoissa pidän. Se on puhdasta ja maisema on kivasti valoisa. Inhoan kuitenkin niitä hetkiä kun sitä sataa paljon ja joudun kaivamaan itseni ja eläimeni ulos aamulla.

5. Mikä on seuraava nukkehankintasi (nukke tai tavara)?
Minulla on yksi ikuisuus Byul ostoslistalla joka on jo kolme kertaa joutunut väistymään kiireellisempien ostosten tieltä. Sen tahtoisin kotiuttaa viimeinkin. Lisäksi on Dal jonka henkilöllisyys lienee tilaushetkeen asti arvoitus jopa minulle itselleni. Olen pohtinut Pandan tyttäreksi 12 eri Dalia ilman lopullista varmuutta.

6. Uskotko joulupukkiin?
Totta kai! joulupukki on olemassa, samoin kaikki pienet tontut jotka jättävät jalanjälkiä ikkunalaudoille. Koirat jahtaavat niitä säännöllisesti.
 
7. Saatko nuken joululahjaksi?
 Jos ostan sellaisen itse. Tämän ikäinen ei juuri saa joululahjoja muutenkaan kuin itse hankkimalla.

8. Oletko menossa ulkomaille lähi-aikoina? Minne?
Lasketaanko Helsiki ulkomaiksi? Ei ole mitään matkustelua tiedossa, ankeata. Meidän on eläinten takia vaikea lähteä mihinkään kun tarvitaan kokenut kotomies tilalle.

9. Oletko lukutoukka?
Olen itse asiassa ongelmalukija. Saatan uppoutua kirjaan kuin kirjaan ja sen loputtua jatkaa lehtipinoa läpi ihan transsissa lukien niin mainokset kuin muropaketin tuotetiedotkin yhteen pötköön. Yritän kovasti hillitä lukemisiani. Kirjaholismi ei ole niin paha juttu kuin alkoholismi, mutta on ärsyttävää huomata että 6 tuntia on kadonnut siihen että luki läpi kuivan elämänkerran lähdeluetteloita myöten.

10. Mikä on ikuinen & mahdoton nukkehaaveesi?
Volksin Nono Winter Smile-versio. Kaunis, kauhistuttavan kallis ja hyvin harvinainen. Vaikeasti saatavilla jälkimarkkinoilta. Odotan siis epätodennäköistä uudelleenjulkaisua ja lottovoittoa.

11. Haluaisitko itse olla nukke? 8D
Olisi ihanaa pukeutua sävy sävyyn ja olla vain nättinä kaiket ajat. Valitettavasti minun työssäni se on mahdotonta ja olen liian vanha ja epäsoma lolitaksikin.
Minäkin jatkan näillä kivoilla kysymyksillä! Haastan kaikki blogini lukijat joille vielä ei ole haastetta tullut vastaamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti